
Efter många år
I BRANSCHEN
Har vi den kunskap du behöver
Rulla neråt för att se vårt kundlöfte och
våra garantier
Först vill vi tacka för förtroendet!
När vi får förtroende att ta hand om någons hem oberoende om det gäller hemmastädning, företagsstäd, flyttstädning eller någon annan hushållsnära tjänst ser vi detta som ett stort förtroende att förvalta.
Vår målsättning är att alla skall vara 100% nöjda när man anlitar Domestico.
Utökad garanti vid flyttstädning
Vid flyttstädning har vi en gedigen checklista på saker som skall utföras och vårt åtagande är stort. Vi övertar ansvaret för flyttstädningen från den som flyttar och kundgarantin övergår till en hyresvärd eller den nya boende i lägenheten eller huset.
Vid flyttstädning utökar vi garantitiden till 7 dagar för att underlätta för alla parter då det kan finnas tid emellan ut- och inflyttning.

Vårt kundlöfte
Om den utförda tjänsten inte uppfyller vår checklista och dina förväntningar kontaktar du oss via mail, telefon eller annat sätt inom 3 dagar så kommer vi tillbaka för att åtgärda det som inte blev som tänkt. Allt du behöver göra är att ge oss tillträda till lokalen, lägenheten, huset eller var vi haft uppdrag så sköter vi resten, utan kostnad.
Om- och avbokning
Ibland händer det saker som man inte kan styra över. Det kan vara sjukdom eller förändringar på jobbet och då kan man behöva boka om eller avboka.
Avbokningar skall ske senast 48 timmar innan schemalagt pass.
Avbokning som sker före 48 timmar är det kostnadsfritt. Avbokning mellan 24-48 timmar innan bokat pass debiteras med 50% av det bekräftade priset. 12-24 timmar innan bokat pass debiteras med 100% av det bekräftade priset.
Ombokning skall se senast 24 timmar innan pass annars debiteras 50% av det bekräftade priset.